1.Towary oferowane w sklepie internetowym www.doktor-oczko.pl są objęte gwarancją producenta.

2. W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze sklepem doktor-oczko.pl. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dowód sprzedaży, który Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.

3. Reklamowany towar należy przysłać na adres:

DRILLPARTNER
WALOWA GÓRA 25
34-600 LIMANOWA

do przesyłki należy dołączyć otrzymany rachunek, oraz informacje, dotyczące przyczyn reklamacji, numer konta bankowego lub dane zamawiającego (nazwisko, imię, adres) oraz numer zamówienia. Przesyłka powinna być ubezpieczona na wartość towaru.

4. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep doktor-oczko.pl pokrywa koszta wysyłki do klienta.

5. Sklep doktor-oczko.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu zachęcamy do spisania protokołu u kuriera co przyśpieszy pozytywne rozpatrzenie reklamacji.